Cechy idealnego copywritera nie skupiają się wyłącznie na umiejętnościach związanych z tworzeniem dobrego tekstu. Choć to kluczowy element jego pracy, to, aby skutecznie działać w swoim fachu, istotnych jest także kilka innych kwestii. Jakich? Poznaj z nami cechy idealnego copywritera. Jeśli jesteś pracodawcą, łatwiej będzie ci znaleźć odpowiednią osobę do podjęcia współpracy. Jeśli natomiast zaczynasz […]
Reklama kontekstowa jest komunikatem reklamowym, ale osadzonym w kontekście bliskim odbiorcy. Tym samym prezentuje ona treści związane z jego zainteresowaniami, poszukiwanymi przez niego informacjami czy produktami, które zamierza kupić. Reklama kontekstowa jest dla odbiorcy wartościowa. To zwiększa jej szanse na sukces. Reklama kontekstowa w praktyce W jaki sposób reklamy trafiają w kontekst? Dawniej związane były […]
Pandemia sprawiła, że większość stacjonarnych firm przeniosła swoją działalność do Internetu. Jest to zjawisko pozornie świadczące o rozwoju e-biznesu, jednak w praktyce niesie ze sobą też wiele wyzwań i zagrożeń dla osób stawiających pierwsze kroki w handlu elektronicznym. Dlatego przygotowaliśmy dla Was krótki poradnik o tym, jak odnieść sukces w branży e-commerce. Sklep inny niż […]
W świecie ogromnej konkurencji na rynku oraz ciągłego rozwoju i zmian marketerzy nieustannie pracują nad nowymi metodami dotarcia do klienta. Wiele z działań marketingowych jest dostosowywane do aktualnych zachowań klientów. To już nie czas ostrych i natarczywych reklam, które z każdej strony uderzają w odbiorcę. Jednym z najnowszych trendów jest Inbound marketing. Jeśli chcecie dowiedzieć […]
W sprzedaży jest wiele bardzo ważnych elementów, ale dobór odpowiednich słów jest kluczowy. To, w jaki sposób przedstawisz produkt, jak przeprowadzisz rozmowę z klientem, jakiś użyjesz słów decyduje o tym, czy klient to kupi, czy nie. To nie cena, jak się powszechnie uznaje jest głównym kryterium – klient jest skłonny zapłacić więcej, jeżeli dostrzeże w […]
Nowoczesny marketing zajmuje się wszystkimi aspektami zachowania konsumentów i ich wpływowi na sprzedaż. Aktywność konsumencka przejawia się nie tylko w samym procesie zakupowym, ale rozlewa się na zdobywanie informacji o produkcie, dyskutowaniu o nim, prawidłowym używaniu go. Decyzje zakupowe determinuje się w dużej mierze przez aspekty ekonomiczne, ale nie tylko. Jednym z pozostałych czynników jest […]
Każdy w mniejszym lub większym stopniu ma styczność ze sportem. Nie trzeba być biegaczem czy piłkarzem, żeby mieć swój udział w tej branży. Gra komputerowa, mecz w telewizji czy kupiony napój energetyczny z sylwetką sportowca – to przykłady potwierdzające, że sport towarzyszy konsumentowi w życiu codziennym. Dodatkowo od kilku wzrasta trend aktywnego trybu życia w […]