Co powinna zawierać strona internetowa? Prowadzenie strony internetowej jest podstawowym działaniem, jeżeli chodzi o obecność przedsiębiorstwa w Internecie. Nie ma znaczenia czy jest to duża, mała czy średnia firma, każda potrzebuje pokazać się w sieci, głównie dlatego, że konsumenci szukając informacji na temat danego przedsiębiorstwa, na samym początku odwiedzają właśnie Internet. Jest on podstawowym źródłem […]
Wartościowa treść ma bardzo znaczącą rolę w dzisiejszym świecie. Użytkownicy sieci szukają w Internecie informacji, które dostarczą im wszystkich wartościowych i potrzebnych wiadomości. Przedsiębiorstwa zdają sobie sprawę z tego, że konsumenci szukają właśnie takich informacji i właśnie dlatego współpracują z copywriterem. Copywriter jest osobą, która zajmuje się pisaniem tekstów niosących za sobą wartość merytoryczną. Zawód […]
Każda firma, która już zdecyduje się na prowadzenie swoich działań w sieci powinna posiadać własną stronę internetową. To właśnie dzięki niej możliwe jest dotarcie do swoich potencjalnych klientów i poprawienie swojego wizerunku. Projekt strony www, ma duży wpływ na to czy będzie ona spełniała swoje zadania. Jego wykonanie powinno zostać zlecone osobie, która się na […]
Marketing szeptany jest obecnie jedną z bardzo popularnych form reklamy w sieci, jednak czy marketing szeptany jest legalny? Wzbudzanie dyskusji o marce oraz swego rodzaju polecanie jej innym bez informowania ich o prowadzonej reklamie, budzi wątpliwości. Marki chcą, aby pozytywnie o nich mówiono w sieci, ponieważ zdają sobie sprawę jak duże znaczenie mają obecnie dobre […]
Cechy idealnego copywritera nie skupiają się wyłącznie na umiejętnościach związanych z tworzeniem dobrego tekstu. Choć to kluczowy element jego pracy, to, aby skutecznie działać w swoim fachu, istotnych jest także kilka innych kwestii. Jakich? Poznaj z nami cechy idealnego copywritera. Jeśli jesteś pracodawcą, łatwiej będzie ci znaleźć odpowiednią osobę do podjęcia współpracy. Jeśli natomiast zaczynasz […]
Reklama kontekstowa jest komunikatem reklamowym, ale osadzonym w kontekście bliskim odbiorcy. Tym samym prezentuje ona treści związane z jego zainteresowaniami, poszukiwanymi przez niego informacjami czy produktami, które zamierza kupić. Reklama kontekstowa jest dla odbiorcy wartościowa. To zwiększa jej szanse na sukces. Reklama kontekstowa w praktyce W jaki sposób reklamy trafiają w kontekst? Dawniej związane były […]