Aktualności

Kryzys wizerunkowy jest obecnie o tyle groźny, że trudno go ukryć, jak przydarzy się nam wpadka – Internet momentalnie ją podchwyci i nagłośni. Przyczyną kryzysu może być niezadowolony pracownik, negatywny komentarz, na który w porę nie odpowiedzieliśmy, błąd techniczny. Często również jest to kampania reklamowa, która miała szokować lub rozbawić, a obraziła pewną część społeczeństwa,. […]
Aktualnie to Internet wiedzie prym w kwestii promocji i reklamy firmy. A jednym z najważniejszych wyznaczników sukcesu sklepu internetowego jest wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania. To właśnie dlatego temat pozycjonowania cieszy się coraz większą popularnością. Wbrew pozorom uplasowanie się na odpowiednio miejscu nie jest tak proste i wymaga odpowiedniej wiedzy, doświadczenia i sporej ilości włożonego […]
Nie od dzisiaj wiadomo, że element zaskoczenia w marketingu jest niezwykle ważny. Jednak istnieje forma, która na szokowaniu skupia się przede wszystkim. Mowa o marketingu partyzanckim, który z powodzeniem wykorzystują zarówno wielkie korporacje, jak i małe biznesy. Na czym dokładnie on polega i w czym tkwi tajemnica jego sukcesu? Przygotowaliśmy dla Was kilka informacji. Zacznijmy […]
Gry i świat wokół nich tworzony dawniej były postrzegane, jako element rozrywki przeznaczony dla dzieci i młodzieży. Dzisiaj świat gamingu stał się ważnym kanałem komunikacji marketingowej, który z sukcesem wykorzystują największe światowe marki. Jak przestrzeń gier i reklamy mogą się łączyć? Przygotowaliśmy kilka informacji na ten temat! Gracze to bardzo hermetyczne środowisko, stanowiące jednocześnie potężną […]
 Pozycjonowanie to słowo klucz w biznesie e-commerce. Wysoki wynik w wyszukiwarce to gwarancja wyższych statystyk odwiedzin naszej strony. Pomocnym narzędziem w zakresie budowania widoczności jest marketing szeptany, a dokładniej linki z wpisów na forach. Czym jest link building i na czym dokładnie polega? Google strzeże informacji na temat tego, jak wzmocnić swoja widoczność w wynikach […]
Marketing internetowy w ostatnich latach wspina się na wyżyny popularności wśród marketingowców. To w tej chwili jeden z najczęściej stosowanych kanałów komunikacji wybieranych przez marki. Rozwija się niemalże w tempie światła i co najważniejsze jest skuteczny. Działanie just in time, interakcja z klientem i wreszcie sprzedaż, to główne elementy etapów tworzących kampanie online. Marketing szeptany […]
Reklamy Google AdWords są dobrym i skutecznym sposobem promocji marki. Ten rodzaj promocji jest skuteczny i pomocny zwłaszcza dla osób, które chcą szybkich efektów kampanii. No i oczywiście chcą za to zapłacić, bo AdWords to płatna reklama. Co zatem zrobić, żeby te pieniądze były jak najlepiej wydane? Konto Google AdWords Pierwszym krokiem, który musimy wykonać […]
Marketing szeptany jest to jedna z form reklamy, która ma za zadanie przekazać odpowiednie informacje w sposób spontaniczny.Marketingu szeptany to nic innego jak dyskusje na forach o konkretnej usłudze lub produkcie albo opowiadanie na jego temat. Działania marketingu szeptanego wspierają również pozycjonowanie. Warto więc poprowadzić taką kampanię. Jak sama nazwa wskazuje, marketing szeptany polega na […]
Internet jest narzędziem dającym osobom prywatnym oraz publicznym ogromne możliwości. Warto wykorzystać potencjał drzemiący w sieci, dzięki czemu można zbudować pozytywny wizerunek swojej marki. Nie ograniczajmy się jednak tylko do posiadania strony www, konta w serwisie społecznościowym, bloga firmowego. Sprawdźmy jakie możliwości daje nam serwis YouTube oraz filmy wideo jakie dzięki niemu możemy umieszczać. Dlaczego […]
Social media to miejsce, gdzie można zbudować więź ze swoimi potencjalnymi klientami. Dzięki temu ludzie poczują, że marka jest bardziej ludzka, swojska, bardziej osiągalna. Planując jednak swoje działania w sieci, nie można zapomnieć jednak o jednej sprawie. Mianowicie o tym, że kryzys może nadejść w najmniej spodziewanym momencie. Budowanie marki Można w takim razie powiedzieć, […]