Aktualności

W sprzedaży jest wiele bardzo ważnych elementów, ale dobór odpowiednich słów jest kluczowy. To, w jaki sposób przedstawisz produkt, jak przeprowadzisz rozmowę z klientem, jakiś użyjesz słów decyduje o tym, czy klient to kupi, czy nie. To nie cena, jak się powszechnie uznaje jest głównym kryterium – klient jest skłonny zapłacić więcej, jeżeli dostrzeże w […]
Nowoczesny marketing zajmuje się wszystkimi aspektami zachowania konsumentów i ich wpływowi na sprzedaż. Aktywność konsumencka przejawia się nie tylko w samym procesie zakupowym, ale rozlewa się na zdobywanie informacji o produkcie, dyskutowaniu o nim, prawidłowym używaniu go. Decyzje zakupowe determinuje się w dużej mierze przez aspekty ekonomiczne, ale nie tylko. Jednym z pozostałych czynników jest […]
Każdy w mniejszym lub większym stopniu ma styczność ze sportem. Nie trzeba być biegaczem czy piłkarzem, żeby mieć swój udział w tej branży. Gra komputerowa, mecz w telewizji czy kupiony napój energetyczny z sylwetką sportowca – to przykłady potwierdzające, że sport towarzyszy konsumentowi w życiu codziennym. Dodatkowo od kilku wzrasta trend aktywnego trybu życia w […]
Współcześnie Internet stał się ważnym źródłem pozyskiwania nowych pracowników. Portale pośrednictwa pracy, agencje rekrutacyjne i media społecznościowe-  to narzędzia, które w znacznym stopniu usprawniają przebieg procesu zatrudnienia. Jak znajdować pracowników przez Internet oraz w jaki sposób przeprowadzać rekrutacje online? Mamy dla Was garść wskazówek. Gdzie umieszczać ogłoszenia? Istotne jest to, żeby komunikacja dotycząca prowadzonych rekrutacji […]
Kryzys wizerunkowy jest obecnie o tyle groźny, że trudno go ukryć, jak przydarzy się nam wpadka – Internet momentalnie ją podchwyci i nagłośni. Przyczyną kryzysu może być niezadowolony pracownik, negatywny komentarz, na który w porę nie odpowiedzieliśmy, błąd techniczny. Często również jest to kampania reklamowa, która miała szokować lub rozbawić, a obraziła pewną część społeczeństwa,. […]
Aktualnie to Internet wiedzie prym w kwestii promocji i reklamy firmy. A jednym z najważniejszych wyznaczników sukcesu sklepu internetowego jest wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania. To właśnie dlatego temat pozycjonowania cieszy się coraz większą popularnością. Wbrew pozorom uplasowanie się na odpowiednio miejscu nie jest tak proste i wymaga odpowiedniej wiedzy, doświadczenia i sporej ilości włożonego […]
Nie od dzisiaj wiadomo, że element zaskoczenia w marketingu jest niezwykle ważny. Jednak istnieje forma, która na szokowaniu skupia się przede wszystkim. Mowa o marketingu partyzanckim, który z powodzeniem wykorzystują zarówno wielkie korporacje, jak i małe biznesy. Na czym dokładnie on polega i w czym tkwi tajemnica jego sukcesu? Przygotowaliśmy dla Was kilka informacji. Zacznijmy […]
Gry i świat wokół nich tworzony dawniej były postrzegane, jako element rozrywki przeznaczony dla dzieci i młodzieży. Dzisiaj świat gamingu stał się ważnym kanałem komunikacji marketingowej, który z sukcesem wykorzystują największe światowe marki. Jak przestrzeń gier i reklamy mogą się łączyć? Przygotowaliśmy kilka informacji na ten temat! Gracze to bardzo hermetyczne środowisko, stanowiące jednocześnie potężną […]
 Pozycjonowanie to słowo klucz w biznesie e-commerce. Wysoki wynik w wyszukiwarce to gwarancja wyższych statystyk odwiedzin naszej strony. Pomocnym narzędziem w zakresie budowania widoczności jest marketing szeptany, a dokładniej linki z wpisów na forach. Czym jest link building i na czym dokładnie polega? Google strzeże informacji na temat tego, jak wzmocnić swoja widoczność w wynikach […]
Marketing internetowy w ostatnich latach wspina się na wyżyny popularności wśród marketingowców. To w tej chwili jeden z najczęściej stosowanych kanałów komunikacji wybieranych przez marki. Rozwija się niemalże w tempie światła i co najważniejsze jest skuteczny. Działanie just in time, interakcja z klientem i wreszcie sprzedaż, to główne elementy etapów tworzących kampanie online. Marketing szeptany […]